Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wybory 2024

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

listopad 2022

20221125
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Agata Siniarska

Data: 25.11.2022
Czas rozpoczęcia: 18 00
Miejsce: Kraków, ul. Gołębia 14 sala 74
Agata Siniarska

Zapraszamy na piąte spotkanie w ramach projektu „Nowa choreografia. Kierunki i praktyki”, którego gościnią będzie Agata Siniarska
25 listopada o godzinie 18.00 zapraszamy do sali 74 (ul. Gołębia 14) na pokaz nagrania performansu „The Museum of the Anthropocene. Diorama No1 – Ghosts and Monsters”. Po projekcji odbędzie się spotkanie z choreografką. Wstęp wolny.
26 listopada w godzinach 10:00-14:00 zapraszamy na prowadzone przez artystkę warsztaty poświęcone jej praktyce choreograficznej. Zajęcia są skierowane do wszystkich studentów_ek, badaczy_czek, osób zainteresowanych tańcem i choreografią. Niewymagane jest wcześniejsze doświadczenie w tańcu ani przygotowanie kondycyjne.
Warsztaty są bezpłatne. Obowiązują zapisy. Formularz zgłoszeniowy zostanie uruchomiony 14 listopada o godzinie 12.00 pod linkiem:

https://forms.office.com/r/zyGRNGN0Nu

Liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo z rejestracji mają studenci_tki Uniwersytetu Jagiellońskiego.
 
Projekt „Nowa choreografia. Kierunki i praktyki” rozpoczął się od serii pytań o możliwości budowania nowej jakości komunikacji między badaczkami i artystkami. Pytań o to, jak pisać i mówić o ruchu, jak go badać oraz teoretyzować. Nowa choreografia jest obszarem, który daje możliwość do wytwarzania alternatywnych sposobów dzielenia się wiedzą. Z jednej strony jest nurtem podejmującym dialog z dziedzictwem sztuki tańca i choreografii, z drugiej – wskazuje nowe możliwe kierunki ich rozwoju.
Od marca 2022 do stycznia 2023 zaprosimy osiem choreografek i choreografów, którzy pokażą swoje praktyki artystyczne oraz o nich opowiedzą. Wierzymy, że spotkanie praktyków_czek z teoretykami_czkami może być istotnym krokiem ku stworzeniu nowego języka do mówienia i pisania o najnowszej choreografii.